Greek pint in boiler

Nu har vi el sporto de lovo.
Vi har livet framför oss och alla möjligheter i världen.
Hasse drar snart men ändå.

Nu har vi sett två filmer som slutade dåligt.
De var dock bra i övrigt men fuck that.

Gaga for president.

Grekisk pytt i panna, kära vänner.
På en skala 1 - 5? 5 för fan om du frågar Hasse the man.
Dubbelfemma. Trippelfemma.
Ok.

Spring!

Biebert blev 18 i veckan, grattis till capital H I M.

Alltså om jag kunde sitta normalt så skulle jag göra det men nu snurrar det så mycket i min skalle att jag inte kan göra det.

Skolkatalogen damp ner i postlådan.
Efterlängtad som den var. Ful också.

Ah, det här lät ju bögigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0