At half past seven

Dagen började med ett besök i innerstaden med min mor, vi gick på några få affärer som H&M (där jag fyndade ett par byxor, som jag suktat efter en längre tid), Kappahl (där både jag och min mor shoppade loss) & sist Lindex. Så det var en var väldigt nöjd Linnea som kom tillbaka hem igen.

Senare samma kväll väntade Harry P på mig inne i småstaden. Vi hade bestämt en träff där klockan halv sju utanför Piteås biosalong. Jag hade sällskap av min väninna Lisa. Och vilken lyckad träff sen, Lisa och jag var någonstans mellan euforisk och bedrövad. Det är den absolut sista filmen i serien, så Lisa grät. Inte jag konstigt nog, men jag kan säga att det var nära några gånger.

På vägen hem till näckrosgränd beundrade jag det vackra vädret, det kändes härligt att susa fram på cykel genom Piteås stilla gator och jag var framme innan jag ens hann tänka efter.
Efter två korta timmar med Harry Potter så insåg jag också vilka genier som gjort Harry P filmerna, helt otroligt! Och den sista ska vi inte ens tala om, jag kan inte med ord uttrycka vad jag tycker om den filmen (och det är på ett bra sätt, självklart). Den var verkligen värd varenda krona!

Jag saknar också min ladyfriend som är i London för tillfället, som ni vet. Men hon kommer lyckligtvis hem på onsdag, då har hon nog mycket att berätta för mig. Himla mysigt!
Jag ska försöka lägga mig lite tidigare idag än vad jag gjort alla andra dagar. Ska se om jag lyckas.
Sedan ska jag förresten umgås med mina tre vänner Sven e, Jan e & Olle nu. Mer kända som ”Pistvakt”.

Jag kan sammanfatta denna dag som lyckad.
Peace out, people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0